این روزها دنیای مجازی پر شدهاست از انواع محتوای آموزشی. تقریبا قصد یادگیری هر موضوعی را که داشته باشی، کافی است جستجوی سریعی در گوگل بکنی تا لیست بلند بالایی از آموزشهای مختلف را برایت ردیف کند!
حالا سوال اینجاست؛ میان اینهمه محتوای خوب جایی برای من هم هست؟! چرا یک نفر باید به آموزش من جذب شود و آن را انتخاب کند؟ من چه ارزش متفاوتی به مخاطبم عرضه میکنم؟








«میان اینهمه محتوای خوب جایی برای من هم هست؟!
چرا یک نفر باید به آموزش من جذب شود و آن را انتخاب کند؟
من چه ارزش متفاوتی به مخاطبم عرضه میکنم؟»
در این زمینه مقالات زیر هم میتوانند به شما کمک کنند:
تفکر طراحی چیست و چرا اهمیت دارد؟