“اساسیترین راه برای جلب توجه دیگران این است: یک الگو را بشکنید. انسانها بطور فوقالعاده سریعی با الگوهای استوار و ثابتقدم سازگار میشوند.”
چیپ هیث، نویسنده و سخنران
“طراحی را تمرین کنید، نه دکوراسیون! نکات بسیار زیبا را فقط بیان نکنید. در عوض، اطلاعات را به گونهای نمایش دهید که اطلاعات پیچیده را واضح کند.”
نانسی دوارته، سخنران و مدیرعامل دوارت
“خسته کننده و موثر ویژگیهای متقابل در یادگیری هستند.”
مایکل آلن ، رئیس و مدیرعامل “تعاملات آلن”
“مغز جزء احساسی یک تجربه را بهتر از هر جنبه دیگری به خاطر می آورد.”
جان مدینه ، نویسنده “قوانین مغز”

“بهترین راه برای احترام به یادگیرندگان این است: از تکنیکهایی استفاده کنید که تحقیقات ثابت کردهاست. به مردم کمک کنید بدون اتلاف وقت به اهداف خود برسند.”
کتی مور ، نجات جهان از آموزش خسته کننده
“یک طراح متوجه میشود که به بهترین حالت رسیدهاست؛ نه زمانی که چیزی برای افزودن باقی نماندهاست، بلکه زمانی که چیزی برای حذف کردن باقی نماندهاست.”
آنتوان دو سنت اگزوپری ، نویسنده و شاعر
“تعاملی که ما برای یادگیری الکترونیکی طراحی میکنیم باید زبانآموز را ملزم به انجام کاری کند که از نظر شناختی به آن نیازمند است و منجر به بهبود عملکرد میشود.”
اتان ادواردز، استراتژیست ارشد آموزشی، تعاملات آلن
“آشفتگی چیزی است که باعث شکست طراحی است، نه یک ویژگی خاص در اطلاعات.”
ادوارد توفته
“یادگیری زمانی موثرتر است که یک فرآیندِ فعال باشد تا یک فرآیند منفعل.”
کورت لوین ، روانشناس

“به این فکر کنید که فراگیران شما پس از اتمام دوره باید با این اطلاعات چه کار کنند و مسیر یادگیری را حول آن طراحی کنید.”
متیو گویان ، آموزش یادگیری و توسعه
“اگر دانش آموزان فکر کنند ظاهر این آموزش بد است، شما ممکن است درصد خوبی از نبرد را در جلب توجه آنها از دست داده باشید.”
پتی شنک ، مدیر تحقیقات ، صنف آموزش الکترونیکی
“کنجکاوی فتیله ای در شمع یادگیری است.”
ویلیام ا. وارد ، نویسنده
“به من بگو و من فراموش میکنم، به من بیاموز و شاید من به خاطر بیاورم، من را درگیر کن و من یاد میگیرم.”